امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت : جنگ روانی دشمنان علیه ایران اسلامی با نزدیك شدن به موسم انتخابات پیش رو شدت می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : برگزاری عرصه های گوناگون انتخابات به شیوه غربی ها از قبیل تخریب كردن همدیگر از سوی نامزدها در تبلیغات و سیاه نمایی از جمله خواسته های دشمنان این مرز و بوم در ارتباط با انتخابات است.

وی گفت : تجربه گذشته ثابت كرده است كه دشمنان برای تمام مراحل انتخابات ایران برنامه ریزی كرده اند و با توسل به شیوه های گوناگون قصد دارند تا این انتخابات آنگونه كه دلخواه مردم ایران اسلامی است برگزار نشود و برای پس از انتخابات نیز با طرح موارد كاذب مانند القای شائبه تخلف در آن به منظور رسیدن به اهداف پلید خود برای خودشان پیاده نظام درست كنند.

امام جمعه اردبیل افزود : دشمن متوجه شده است كه توسل به جنگ نرم برای دستیابی به اهداف خود در ایران و ضربه زدن به مردم انقلابی ایران بهترین و مناسب ترین راه است چراكه هزینه آن در مقایسه با جنگ سخت كم است و تلفات انسانی نیز برای نیروهای خود به همراه ندارد.

وی وجود حاكمان ناآگاه در بعضی از كشورهای مسلمان نشین منطقه را به مانند بمب های خطرناكی علیه مسلمانان دانست كه به نظام سلطه در اجرای توطئه های خود در منطقه كمك می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی همچنین افزود : ایجاد اختلاف میان پیروان مذاهب مختلف و به خصوص شیعیان و سنیان از برنامه های نظام سلطه است و با توسل به این شیوه و سواستفاده از احساسات و تعصب های مردم عوام قصد دارند مسلمانان را تضعیف نمایند.

وی ادامه داد : برای این منظور گروه هایی مانند وهابیت ، القاعده ، سلفی ها و جبهه النصره سوریه در منطقه ایجاد و كمك های مالی و تسلیحاتی توسط دشمنان در اختیار آنان قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه داشتن بصیرت را لازمه مقابله با توطئه ها و جنگ نرم و روانی دشمنان دانست و خاطرنشان كرد: همانگونه كه مردم ایران در طول 34 سال گذشته با بصیرت و آگاهی خود و پیروی از ولایت تمام توطئه ها را خنثی كرده اند در صحنه حساس انتخابات خرداد ماه پیش رو نیز با حضور گسترده در این عرصه ، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق و دشمنان را مایوس خواهند كرد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.