نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان افراد مورد وثوق جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه افزود: هر جامعه ای كه می خواهد به سعادت معنوی ، عزت و پیشرفت برسد باید به آموزش و پرورش نگاه بنیادی داشته باشد.

وی آموزش و پرورش را كانون اصلیِ ساخت و پرورش انسان كارآمد دانست و گفت: اگر انسان كارآمد نیاز اول جامعه برای تحول و پیشرفت باشد باید به نقش پررنگ و تاثیرگذار آموزش و پرورش در این راستا توجه جدی داشت.

نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به این كه جایگاه معلم در جامعه ما حفظ شده و اقشار مختلف احترام ویژه ای برای معلمان قائل هستند افزود: معلمان همچون انبیا به تربیت نسل انسان ها می پردازند.

جعفری اظهار كرد: شهدا تربیت شده مكتب معلمان هستند.

وی با مورد توجه قرار دادن نقش خطیر فرهنگیان و معلمان در انتقال باورها عمیق انسانی

به نسل های جدید گفت: در شرایط كنونی انتتقال صحیح باورها و تحیكم مبانی اندیشه اسلامی به دانش آموزان مهم ترین وظیفه عرصه تعلیم و تربیت است.

این نماینده همچنین هفته معلم را بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر دانست و افزود: معلمان نقش برجسته ای درجامعه دارند به شكلی كه در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری این نقش به وضوح احساس می شود.

وی در ادامه گفت: فرهنگیان امروز به عنوان معتمدین ملت در راستای امید آفرینی نقش آفرین هستند و اطاعت از فرامین رهبری را وظیفه خود می دانند/س 

برچسب ها: اردبیل ، نقش ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.