رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ گفت:گروهی از جاعلان اسناد هویتی که در حوالی حریم حضرت عبد العظیم حسنی فعالیت می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی رضا محرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی اطلاعات بدست آمده از سوی مخبرین مبنی بر فعالیت گروهی از جاعلان اسناد هویتی ماموران زبده این حوزه اقدامات گسترده خود را آغاز کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران همکاری لازم را با حوزه پلیس گذرنامه آغاز کرده و توانستند چند تن از کسانی با مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشتند بازداشت کنند.
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: طی بازجویی فنی پلیسی از افراد بازداشت شده ماموران توانستند افرادی از این باند را شناسایی کنند.
وی افزود: در این راستا اوامر تحت امر به صورت مشتری با جاعلان تماس حاصل کرده و درخواست چهار اسناد هویتی جعلی را کردند و در نهایت توانستند با مبلغ 600 هزار تومان آنان را مجاب به ساخت آنان کنند.
سرهنگ علیرضا محرابی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران طی یک قرار صوری در حوالی حرم حضرت عبد العظیم حسنی توانستند چهار نفر از اعضای اصلی این باند را دستگیر و در بازرسی از آنان ده ها اسناد هویتی جعلی و چند بطری مشروب کشف و ضبط کنند.
لازم به ذکر است ، پرونده جهت تکمیل و اخذ دستور به مقام قضایی دادسرای ناحیه 9 فرودگاه ارسال شد./ل
برچسب ها: پلیس ، جاعلان ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار