خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال مولفتا بعد از کسب جواز حضور در سری A1 گفت: مدیون ولاسکو هستم و بدون او هرگز نمی توانستم موفق پیش روم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتا دلوسپرت خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال مولنتا و دستیار خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب جواز حضور در سری A1 والیبال ایتالیا گفت: خوشبختانه تیم ما توانست جواز حضور در سری A1 والیبال ایتالیا را که از بالاترین سطح در این رشته برخوردار است بدست آورد. من از باشگاه مولنتا که همکاری فراوانی با من و خانواده ام کرده و زمینه زندگی خوب را در کنار فرزندانم فراهم کرد تشکر می کنم.

درعین حال از خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران تشکر ویژه ای داشته و خود را مدیون این مربی بسیار بزرگ می دانم. واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که بدون ولاسکو من به آنچه که حالا رسیده و دست یافته ام هرگز نمی رسیدم و شاید شرایط کاری برایم به شکل دیگری بود.

در آرژانتین خبرنگاران، دوستان و اقوام من هر روز فعالیت هایم را دنبال کرده و با جدیت اخبار مربوط به من را می خوانند. توجه آنها باعث شد تا انگیزه ام بیش از حد شده و با توان بیشتری کار کنم به همین علت از همه آنها هم ممنونم.

آنتونیو آنتوناچی رئیس باشگاه مولفتا با ابراز خرسندی از کسب جواز حضور تیمش در سری A1 والیبال ایتالیا با ابراز رضایت از عملکرد خوان سیچلو گفت: سیچلو یک مربی خارق العاده است او با برنامه های خاص خود توانست تیم را به سمت حضور در سری A1 هدایت کند و اعتماد ما را برای فصل آینده هم جلب کرده و در سری A1 هم هدایت تیم را برعهده بگیرد این مربی موفقیت بسیار بزرگ و جالب توجهی کسب کرده و ما همه از او در این خصوص ممنون و در عین حال عملکردش را هم تحسین می کنم./زر

برچسب ها: سیچلو ، ولاسکو ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار