شهرکرد/ خطیب جمعه شهركرد:

رئیس جمهوری باید فردی شجاع و نترس باشد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: رئیس جمهوری باید فردی شجاع و نترس باشد.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: رئیس جمهوری اسلامی باید از نظر پایبندی به اخلاقیات، اعتقادات و تفكر فردی سالم باشد.
وی افزود: همان گونه كه مقام معظم رهبری تاكید داشته اند، در چندین سال گذشته تجارب نشان داده است كه هر كسی با حركت خدایی این ملت در بیافتد شكست خورده و ناكام مانده است.
حجت الاسلام نكونام، در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد با محكوم كردن نبش قبر صحابی پیامبر حجر بن عدی از سوی تكفیری ها تصریح کرد: این حركت تكفیری ها، دور از رفتارهای انسانی بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد یادآور شد: گروه های تكفیری در سوریه و عراق و افغانستان با حمایت كشورهای غربی دست به كشتار افراد بی گناه می زنند و این گروه های تروریستی قصد ضربه زدن به جهان اسلام را دارند.
وی گفت: حمایت از تروریست ها یكی از اهداف غربی هاست و اكنون تروریست ها در سوریه در عملی بی شرمانه اقدام به نبش قبر این شیعه حضرت امیر المومنین (ع) كرده اند.
حجت الاسلام نكونام تاكید كرد: جهان اسلام باید با اتحاد شدن خویش در برابر این گروه های تكفیری ایستادگی كند و اجازه اقدامات ضد بشری را به این گروه ها ندهد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، به برگزاری نخستین همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در این استان اشاره كرد و افزود: این همایش گوشه ای از معنویت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.
وی، تكریم از معلمان و كارگران را وظیفه همگان دانست و گفت: معلمانی كه برای تعالی و پیشرفت انسان كوشا هستند و در تعلیم و تربیت انسان نقش دارند باید مورد تكریم قرار گیرند. /ب
برچسب ها: رئیس جمهوری ، شجاع ، نترس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.