در حالیکه قرار بود به گفته مسئولان 2 گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو، فروش محصولات با قیمت های جدید از امروز در نمایندگی ها آغاز شود، تا کنون این امر صورت نگرفته و قیمت های مندرج در سایت فروش این 2 شرکت ، همچنان مربوط به قبل است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پس از تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ، در جلسه مشترک هفته گذشته  این شورا و خودروسازان مقرر شد، که قیمت های نهایی بر مبنای فرمول شورا ، توسط شرکت های خودروساز محاسبه و اعلام شود.
بر همین اساس روز 5شنبه هفته گذشته ، معاونین بازاریابی و فروش ایران خودرو و سایپا از اعلام قیمت های جدید و آغاز فروش محصولات خود از شنبه خبر دادند اما تا کنون خبری از نرخ های جدید در سایت فروش و نمایندگی ها نیست.
گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سطح نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا حاکی از آنست که تا کنون قیمت جدیدی از شرکت ابلاغ نشده و فعلا فروش خودرو متوقف است و یا با قیمت های قبلی انجام می گیرد.
در همین راستا، یکی از افراد فعال در نمایندگی فروش سایپا در محدوده شرق تهران از احتمال ابلاغ قیمت ها در بعد از ظهر امروز و یا فردا  صبح می گوید و می افزاید: فروش امروز تیبا و حانواده پراید با قیمت های قبلی است.
همچنین یک نمایندگی مرکزی فروش ایران خودرو در حنوب تهران ،نیز زمان ابلاغ و اعلام نهایی قیمت ها را فردا و یا پس فردا عنوان می کند.
بر اساس این گزارش ، با توجه به اعلام قبلی آغاز فروش مجصولات ، مشتریان بسیاری که چند ماه منتظر تکلیف نهایی قیمت ها بودند ، امروز به نمایندگی های فروش  و سایت 2 گروه خودروسازی مراجعه داشتند اما باز هم به در بسته خوردند و باید تا فردایی دوباره منتظر بمانند.
برچسب ها: فروش ، خودرو ، ابلاغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
بهتر اداره تعزیرات از خواب بیدار بشه و ییک سری به نمایندگی ها بزنه ببینه چرا حالا که قیمتها تعیین شده هنوز به قیمت قبل خودرو میفروشند...!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام چرادولت واردات خودروهای دست دوم با حد اکثر 4 سال کارکرد رااجازه واردات نمی دهد
آخرین اخبار