"فهیمه‌ کوه‌خضری" با حکم مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به سمت مدیر روابط عمومی معاونت سیما منصوب شد.

"سید تقی سهرابی‌" مدیرکل روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص "فهیمه‌ کوه‌خضری" مدیر جدید روابط عمومی معاونت سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: دکتر "نعمتی‌" با توجه با دانشگاه شدن دانشکده صدا و سیما و استاد بودن او در گروه ارتباطات این دانشکده و داشتن تعهد خدمتی ایشان و از طرفی با جمع‌بندی کلی به این نتیجه رسیدیم که به فعالیت دکتر "نعمتی‌" لطمه‌ای وارد نشود.
وی افزود: ما همچنان از تجربیات دکتر "نعمتی‌" استفاده می‌کنیم او همکار سالهای قدیمی و با تجربه ما در صدا و سیما و نیز تحصیلات ایشان در رشته ارتباطات بوده که همین امر باعث شد که زمانی که دکتر "نعمتی‌" در مدت یک سال در روابط عمومی سیما مشغول به کار بودند حرکت سیما رو به رشد بیشتری رود.
"سهرابی‌" تصریح کرد: دکتر "نعمتی‌" پایه گذار فعالیت‌های روابط عمومی سیما در چهارچوب علمی و ارتباطات است و او در حوزه نظر سنجی تنها به نظر مردم بسنده نمی‌کرد و فعالیت های متفاوتی را در راستای رسیدن به نظر مردمی را پیش می گرفتند.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما اظهار داشت: علم و تجربه دکتر "نعمتی‌" و فعالیت او در دانشگاه صدا و سیما و نیز معاونت سیما از موفقیت های مهم ایشان در رسانه ملی است.
وی با اشاره به گسترش شبکه‌های تلویزیونی تصریح کرد: همه شبکه‌ها‌ی تلویزیونی و برنامه‌ها گسترش پیدا کرده و ما نیاز به حضور تمام وقت دکتر "نعمتی‌" در حوزه سیما را داشتیم که به دلیل مشغله و تدریس دکتر در دانشکده صدا و سیما از میان گزینه‌های معاونت سیما و اداره کل روابط عمومی سیما به این نتیجه رسیدیم که "فهیمه‌ کوه‌خضری" گزینه مناسبی برای مدیر روابط عمومی معاونت سیما خواهند بود.
"سهرابی‌" با اشاره به فعالیت های اخیر "فهیمه‌ کوه‌خضری" اظهار داشت: "فهیمه‌ کوه‌خضری" پیش از این مدیر روابط عمومی شبکه دو سیما بود و نیز خبرنگار فعال واحد مرکزی خبر و نیز جزء خبرنگار پارلمانی بودند و در "صدای مخاطب‌" در شبکه خبر توانستند فعلالیت‌های مثمر‌ثمری را به ثبت برسانند او فردی پر‌کار و پر‌تلاش است که امیدواریم در دوره وی شاهد رشد روابط‌عمومی سیما نیز باشیم.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما خاطر نشان کرد: "کوه‌خضری" در کارنامه خود مدیریت اطلاع‌رسانی و هماهنگی پارلمانی سازمان صدا و سیما را برعهده داشته و اکنون عضو شورای عالی روابط عمومی سیما است که در جلساتی که هر دو هفته یک‌بار برگزار می شود نیز حضور خواهد داشت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار