سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شان و شخصیت مهدی را مدنظر قرار دادیم و خداحافظی وی را در بازی با سپاهان لغو کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: مهدوی کیا انسان باشخصیتی است و من یکی از دوستان نزدیک او هستم که رابطه خوبی با هم داریم. و حتی زمانی که این بازیکن در هامبورگ بازی می کرد نیز در خصوص کارهایش از من مشورت می گرفت.
 
وی تصریح کرد شان مهدوی کیا برای همه ما ثابت شده است زیرا حتی زمانی که پیش از بازی داماش مادرش را از دست داده بود در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا کرد و در همان وقت بود که ما هم قسم شدیم که قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنیم.
 
وی افزود: با توجه به شخصیتی که از مهدی سراغ دارم در شان وی ندیدیم که تنها 5 دقیقه در زمین مسابقه حاضر شود و با فوتبال خداحافظی کند.
 
گل محمدی خاطرنشان کرد: طی تصمیمی که باشگاه پرسپولیس گرفت، بازی خداحافظی مهدوی کیا در دیداری برابر هامبورگ آلمان انجام می پذیرد.
 
وی در خصوص بازی مقابل سپاهان تشریح کرد: فردا حساس ترین بازی این فصل تیم فوتبال پرسپولیس است چرا که ما برای رسیدن به فینال بسیار سختی کشیدیم. از کسب امتیاز در بسیاری از بازی های لیگ صرف نظر کردیم و به عبارت دیگر همه چیز را فدای قهرمانی در جام حذفی نمودیم. ضمن اینکه 2 بازی سخت را برای رسیدن به فینال 120 دقیقه دویدیم تا بدین جا برسیم. به هواداران قول می دهم که در برابر سپاهانی ها یک بازی حجومی را آغاز کنیم و با اخذ جام قهرمانی از استادیوم آزادی خارج شویم.
 
وی ادامه داد: فردا روز به یادماندنی برای هواداران پرسپولیس خواهد بود چراکه ما می توانیم با حمایت هرچه بیشتر آنها به راحتی جام را بدست آوریم ضمن اینکه نباید فراموش کنیم سپاهان تیم پرقدرتی است و هر 2 تیم شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارند. مطمئن باشید روند بازی هر 2 تیم حجومی است و هر کس از فرصتها به خوبی استفاده کند قهرمان می شود. البته نباید سپاهانی ها فراموش کنند که ما از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برخوردار هستیم و برای قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
 
گل محمدی در پایان خاطر نشان کرد: ما حسین ماهینی و نقی زاده را متاسفتانه در بازی برابر سپاهان در اختیار نخواهیم داشت و امیدواریم که علی کریمی با تمرینات خوبی که طی روزهای اخیر داشته بتواند در لیست 18 نفره ما قرار گیرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار