امام جمعه شهرستان آمل، برگزاری انتخابات بدون حاشیه و بی دغدغه ای را از خواسته ومطالبه اصلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری وشوراها اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ،حجت الاسلام رحمانی گفت:در این راستا و تحقق برگزاری انتخاباتی پرشور وبدون حاشیه عوامل دلسوز وآگاه و معتمد شورای نگهبان و فرمانداریها باید شرایط را مدیریت کنند.

وی افزود: گروه های سیاسی هم باید در ایام انتخابات اخلاق محوری و رعابیت موازین مربوط به آن را به طور کامل انجام و سرلوحه امور خود قرار دهند.

حجت الاسلام رحمانی، با اشاره به این که انسان باید منافع خود را رها کرده و واقع بینی در زندگی داشته باشد، ادامه داد: انسانی که تابع نفس و طایفه باشد مشکلات او زیاد خواهد شد.

امام جمعه آمل گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران اسلامی از همایت بسیار مهمی برخوردار است و همه ملت باید اهتمام ویژه ای به آن داشته باشند.

حجت الاسلام رحمانی یادآورشد: حضور حداکثری مردم موجب تقویت روحیه همدلی و اتحاد شده و برای دشمنان این پیام را به همراه دارد که مردم با وجود شرایط سخت همواره آمادگی خود را در صحنه اعلام می‌کنند./س

برچسب ها: انتخابات ، حاشیه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.