مسوول سازمان سیج عشایر کشور گفت: موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف و عرصه های بین المللی علمی ،حاصل تفکر و اراده آهنین بسیجی جوانان غیور این مرز و بوم است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سردارˈ مهدی جمشیدیˈ جمع بسیجیان عشایر گچساران در مسجدˈصاحب الزمانˈ (عج) شهر دوگنبدان افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی خدمت به مردم به جای قدرت طلبی، توسعه زیرساخت ها و ایجاد رفاه نسبی به جای سود شخصی حکمفرما باشد، شاهد موفقیت هایی چون جهاد سازندگی در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.
وی با اشاره به دلاورمردی ها و خط شکن بودن رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: تفکر بسیجی ،ایثارگری و شهادت طلبی رمز پیروزی ایران در جنگ تحمیلی و ناملایمات تحریم و تهدید های سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی است.
مسوول بسیج عشایر کشور وظیفه ملت ایران در برهه حساس کنونی را حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات پیش رو دانست و گفت: امت اسلامی ایران در 26 خردادماه با لبیک به پیام مقام معظم رهبری حماسه تاریخی دیگری خلق خواهند کرد.
جمشیدی قانون گرایی در تمام مراحل انتخابات از نام نویسی برای نامزدها تا نتیجه را مهمترین اصول انتخاب کاندیدای اصلح عنوان کرد و تاکید کرد: پایبندی به اصول قانون اساسی و تسلیم بودن در برابر اراده ملت در عمل و نه با شعار باید از مهمترین ویژگی ها وملاک انتخاب مردم برای رییس قوه مجریه باشد.
مسوول سازمان بسیج عشایر کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره نامزدهای اصلح اظهار کرد: داشتن بصیرت به ویژه درباره شناخت موقیعیت کنونی کشور و حساسیت درباره روابط خارجی ایران از دیگر ویژگی های کاندیداهای اصلح است.
جمشیدی ابراز امیدواری کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچون انتخابات گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری وفاداری خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان نشان دهند و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود بیافزایند./س
برچسب ها: موفقیت ، تفکر ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.