بعد از مدتها دوری از تلویزیون به دلیل دوستی ام با خانواده "سام" در نقش "شیرین"، "باغ سرهنگ" بازی می‌کنم.

افسر اسدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما با اشاره به حضورش در مجموعه "باغ سرهنگ" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه کمدی "باغ سرهنگ" ایفاگر نقش "شیرین" هستم که اثری جذاب و پرمخاطب خواهد شد.
وی در خصوص دلیل حضور در "باغ سرهنگ" تصریح کرد: با خانواده "سام" از گذشته دوست بوده ام و سالها با "مجید اوجی" در یک دانشگاه درس می‌خواندم.
اسدی اظهار داشت: همیشه نوع بیان و نگارش ساده و روان "فلورا سام" را دوست داشته ام و کلام طنز گونه او منحصر به فرد و خاص سام عزیزم است.
این بازیگر پیشکسوت مجموعه های تلویزیونی با اشاره به حضور در یک اثر کمدی گفت: من فردی جدی هستم ولی به طور طبیعی و ذاتی شوخی را درک می کنم و مثل دیگر صفات انسانها در جایگاه خاصش از‌آن استفاده می‌کنم.
وی ادامه داد: روحیه من با طنز بیگانه نیست ولی در مجموع در کارهای طنز بیشتر رویت شده ام.
اسدی افزود: از فردا به طور جدی جلوی دوربین سام می روم و لوکیشن هم در منزل شیرین واقع در تهران است.
بازیگر فیلم سینمایی "روسری آبی" در خصوص محتوای "باغ سرهنگ" تصریح کرد: مضمون "باغ سرهنگ" کمدی بوده و به ماجرای یک خواننده جوان نیز می‌پردازد.
گفتنی است یک ماه از فیملبرداری "باغ سرهنگ" می گذرد و این مجموعه در 30 قسمت 45 دقیقه ای با مضمون کمدی به نویسندگی و کارگردانی "فلورا سام" و تهیه کنندگی مجید اوجی در تهران کلید خورده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار