احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان به عنوان یکی از اعضای تیم ملی شطرنج ایران روز گذشته را به مقصد قطر ترک کرد.

احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:برای حضور در رقابت های زون غرب آسیا که با هدف انتخابی جهان برگزار می شود به قطر اعزام شده ایم.

 وی تصریح کرد:  سطح کیفی این رقابتها بسیار بالاست و ما کار سختی را در پیش داریم با  توجه به انجام تمرینات آماده سازی به طور خصوصی هم اکنون از شرایط فنی مطلوبی برخوردارم و مطمئن هستم که در مقایسه با سال گذشته وضعیت بهتری دارم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی ما از داشتن مربی برای تشکیل اردوهای تدارکاتی محروم بودیم، این مساله در کل به ضرر شطرنج ایران است اما باید فدراسیون به خاطر کمبود بودجه درک کنیم، چون مسئولان در تامین هزینه ها در مضیقه هستند.

 استاد بزرگ شطرنج کشورمان در ادامه اظهار داشت: من به همراه "اصغر گلی زاده"  و "پور درینی" به عنوان تیم ملی شطرنج ایران در بخش مردان در پیکارهای قهرمانی غرب آسیا شرکت کرده ایم با توجه به آنکه نفر اول این پیکارها سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب می کند رقابت میان تک تک شرکت کنندگان حساس و سنگین است من نیز برای رسیدن به بهترین عنوان این مسابقات از نهایت توان خود استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است، مسابقات شطرنج از شنبه 14 اردیبهشت در قطر آغاز شده است./آق


برچسب ها: احسان ، قائم ، مقامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار