دادگاه انقلاب با تقاضاي استمهال "مهدي هاشمي" موافقت كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ در پي درخواست وكيل مهدي هاشمي از قاضي سراج براي استمهال، رياست شعبه اول دادگاه انقلاب با اين درخواست موافقت كرد.

وکیل مهدی هاشمی از ارائه توضیح به خبرنگاران درباره جلسه امروز دادگاه امتناع کرد از سوي ديگر مهدی هاشمی نيز در پاسخ به اینکه چرا از ارائه توضيح درباره روند رسیدگی به پرونده امتناع می‌کنید، گفت: بدین خاطر که صحبت‌های من در رسانه‌ها کم و زیاد منتشر می‌شود، حرفی نمی‌زنم.

همچنين دختر وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: این پرونده دو وکیل داشته که من به علت وجود دو پرونده از وکلات مهدی هاشمی عزل شدم اما این دادگاه با تقاضای استمحال وی موافقت کرد و جلسه بعدی نیز هنوز مشخص نشده است.

دادگاه مهدي هاشمي به رياست قاضي سراج صبح امروز با حضور وكيل وي و فائزه و فاطمه هاشمي رفسنجاني در دادگاه انقلاب تهران آغاز شده بود.

مهدي هاشمي در جريان فتنه 88 از كشور خارج و به بهانه سركشي از واحد‌هاي دانشگاه آزاد در خارج از كشور راهي لندن شد و سرانجام مهر ماه سال گذشته به کشور بازگشت.

مهدي هاشمي پس از بازگشت به کشور از سوی بازپرس پرونده و با قرار بازداشت موقت به زندان اوین منقل و پس از 83 روز بازداشت آزاد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، مهدی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار