خدمات مرکزی مشتریان لوازم خانگی کن جهت تکمیل کادر نیروی اداری و فنی خود در تهران از خانم ها و آقایان مجرب و علاقمتد دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،
خدمات مرکزی مشتریان لوازم خانگی کن جهت تکمیل کادر نیروی اداری و فنی خود در تهران از خانم ها و آقایان مجرب و علاقمتد دعوت به همکاری می نماید.


ردیف
عنوان شغل
مدرک تحصیلی
جنسیت
سابقه کار مرتبط
مهارت ها و ویژگیها
1
مدیر پشتیبانی قطعه و انبار
لیسانس و بالاتر
خانم/ آقا
5 سال
تسلط کامل بر سیستم های استاندارد انبارداری- کدینگ- انبار گردانی-  تامین قطعات- قطعات داغی- کاردکس و چیدمان
2
مسئول امور نمایندگان
لیسانس و بالاتر
خانم/ آقا
5 سال
تسلط کامل بر مدیریت نمایندگی ها- ارزیابی- جذب و توسعه نماینده- تهیه محتوای و آموزشی و برگزاری سمینارها
3
مسئول فنی و بازرس
مهندس الکترونیک، مکانیک، صنایع
آقا
3 سال
آشنایی با بردهای الکترونیکی- تهیه نقشه های فنی و مدارها- سیستم های کنترل و تضمین کیفیت- سیستم های مکش و دمنده
4
مسئول کالسنتر (مرکز تلفن)
لیسانس و بالاتر
خانم
5 سال
آشنایی با سیستم های CRMخدمات و امور مشتریان- آشنا به مناطق تهران و حومه
5
تکنسین و کارشناس خدمات VIP
فوق دیپلم و لیسانس برق الکترونیک و مدارک فنی حرفه ای
خانم/ آقا
3 سال
آشنایی با امور فنی و تعمیرات لوازم خانگی- خوش برخورد و ظاهر آراسته- آشنا به مناطق مختلف تهران- قابلیت ارائه خدمات در محل مشتری
 
ردیف شغل مورد درخواست حتما قید شود. متقاضیان با توجه به شرایط مندرج، می توانند با یکی از روش های ذیل رزومه خود را ارسال نمایند:
فکس: 77145107     CAN.SERVICE@Live.com

مهلت تماس : 25 اردیبهشت 1392

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار