نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: قشر فرهنگی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه و تحقق شعار امسال نقش مهمی را ایفا می كنند.

مجید جلیل سرقلعه در دومین همایش پاسداشت معلمان عشایری استان چهارمحال و بختیاری در لردگان افزود: فرهنگیان به عنوان فعالان حوزه فرهنگ در رویدادهای مهم كشور نقش تاثیرگذاری دارند.
وی از ابلاغ سند بنیادین آموزش وپرورش خبر داد و گفت: در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، تاكنون نارسایی های زیادی وجود داشته كه با اجرای این سند می توان برای رفع این نارسایی ها گام های موثری برداشت.
جلیل سرقلعه اظهار داشت: یكی از نمادهای حماسه سیاسی مردم انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداكثری مردم در این انتخابات و گزینش فرد اصلح است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در میدان جنگ نرم معلمان، افسران این جبهه به شمار می روند و یكی از موثرترین نقش ها را در خنثی سازی فعالیت های دشمنان بر عهده دارند.
جلیل سرقلعه نقش معلمان به خصوص معلمان عشایری را در عرصه تعلیم و تربیت مهم دانست.
مدیركل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با تدوین و تصویب سند بنیادین نظام تعلیم و تربیت، شرایط رشد و تعالی و ترقی دانش ‌آموزان، با ایجاد بستر لازم برای اجرای برنامه‌های علمی فراهم می شود.
علیرضا كریمیان با بیان اینكه از این پس رتبه معلمان بر اساس فعالیت ها آن ها مشخص خواهد شد، افزود: معلمان بر اساس تلاش، تجربه و خلاقیت در تحصیل، ارتقاء تحصیلی پیدا كرده و بر همین اساس شاهد رتبه های برتر در بین معلمان خواهیم بود.

12 اریبهشت روز معلم نامگذاری شده است./س

برچسب ها: قشر ، فرهنگی ، خلق ، حماسه ، سیاسی ، اقتصادی ، نقش ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.