سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آباده از تولید سالانه حدود 400 هزار تن انواع خاک‌های نسوز و صنعتی در معدن زیتون آباده خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، خلیل سلیمان اظهار داشت: یکی از مشکلات معدن‌کاران فعال منطقه شورجستان نامناسب بودن جاده ارتباطی این معادن بود که با پیگیری‌های به عمل آمده از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری در سرفصل زیرساخت‌های معادن 10 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: آباده به عنوان نخستین شهرستان استفاده کننده از این اعتبارات توانست آن را جذب و این زیرسازی‌ها را انجام دهد.

به گفته سلیمان پور در حال حاضر با این مقدار اعتبارات، زیرسازی این جاده انجام و برای تکمیل آن نیاز به حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر است که در صورت عدم تأمین این اعتبار، هزینه‌های انجام شده و کارهای صورت گرفته نیز به مرور از بین می‌رود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آباده در پایان با اعلام اینکه در حال حاضر معدن خاک نسوز زیتون آباده با اشتغالزایی 60 نفر، سالانه حدود 400 هزار تن انواع خاک‌های نسوز و صنعتی را تولید می‌کند، اظهار امیدواری کرد که با آسفالت جاده معادن خاک نسوز شورجستان، مشکلات معدن‌کاران این منطقه به ویژه در زمینه حمل و نقل مرتفع شود./س

برچسب ها: تولید ، خاک نسوز ، آباده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.