نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خدمات دولتهای نهم و دهم در سطح استان را قابل تقدیر دانست.

حجت الاسلام غلامرضا حسنی در حاشیه استقبال از هیئت دولت در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولتهای نهم و دهم به استانها و شهرستانها، گفت: سفرهای استانی اقدامی مناسب در راستای محرومیت زدایی و بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای رفع مسائل بوده که از ابتکارات دولتهای نهم و دهم بوده و این دولتها طی 8 سال گذشته خدمات ارزنده و قابل تقدیری در مناطق محروم و مرزی کشور به مردم ارائه کرده است.

وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت دولتهای نهم و دهم طی سالهای اخیر، اظهار داشت: هدفمندی یارانه ها و اجرای طرح مسکن مهر با هدف خانه دار کردن اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، از جمله طرحها و برنامه های ارزنده دولت در سطح کشور بود که منجر به توسعه و آبادانی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خصوص اهمیت انتخابات خرداد 92  ، گفت: مردم باید با حضور گسترده خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح جواب کوبنده ای به نقشه های شوم دشمنان مبنی بر خدشه دار کردن وفاداری مردم به نظام بدهند.

حجت الاسلام حسنی در خصوص تبلیغاتی بودن دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استانها نیز اظهار داشت: از دیدگاه من این سفرها کاملا کاری بودن و دولت تا آخرین لحظات کاری خود از خدمت رسانی به مردم فروگذار نبوده و این سفرها جنبه تبلیغاتی ندارند.

وی با اعلام اینکه خدمات دولتهای نهم و دهم به مردم همیشه مورد تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: تائید خدمات دولت در سالهای اخیر توسط مقام معظم رهبری یکی از ویژگی های بارز دولتهای نهم و دهم است.

وی در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری نیز یادآور شد: مردم خدمات دولت ها را می بینند و رصد می کنند، مردم به همه چیز واقف بوده و معیارهای لازم برای انتخاب فرد اصلح را می دانند، نباید هوشیاری مردم در مقاطع حساس را از یاد برد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.