شهردار گلستان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و رسیدگی به موقع به درخواست های آنان از افتتاح شهرداری منطقه 3 خبر داد.

حسین عقیلی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مناطق یک و دو شهرداری شهر گلستان در سال 91 راه اندازی شدند و اکنون با اخذ مجوز رسمی از وزارت کشور شهرداری منطقه 3 در فلکه دوم گلستان خیابان یاسمن گشایش یافت.

عقیلی زاده گفت: برهمین اساس کلیه مدارک و پرونده های ساختمانی، املاک تجاری و مسکونی از ساختمان مرکزی به این شهرداری انتقال داده شده اند و شهروندانی که در این محدوده زندگی می کنند می توانند برای پیگیری امورات خود به شهرداری این منطقه مراجعه کنند.

شهردار گلستان بیان کرد: کلیه واحدها اعم از واحدهای اداری، مالی و شهرسازی، عمران حراست و واحدهای زیرمجموعه این واحدها در این ساختمان مستقر شده اند.

وی در ادامه افزود: آقای شریف ناصری مشاور امور اداری و مالی شهرداری گلستان که سمت هایی همچون مسئول امور اداری سازمان آتش نشانی، ذیحساب سازمان پارک و فضای سبز و..... را در کارنامه خود دارد اکنون به عنوان شهردار این منطقه محسوب شد.

عقليی زاده مسئول امور شهری شهر گلستان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات در حوزه مدیریتی، شهری، برنامه ریزی و اجرای طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است./ز
برچسب ها: شهرداری ، افتتاح ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار