استاندار فارس گفت: افزایش مبادلات و مراودات با کشورهای مختلف از جمله ملزومات سال جهاد سیاسی و اقتصادی است که در این راستا کشورهای بسیاری علاقمند حضور در فارس و شیراز هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، حسین صادق‌عابدین در حاشیه دیدار با محمد جهاد اللحام رئیس مجلس ملی سوریه، با اشاره به نامگذاری سال جهاد سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: افزایش مبادلات و مراودات با کشورهای مختلف از جمله ملزومات این نامگذاری است که در این راستا کشورهای بسیاری علاقمند حضور در فارس و شیراز هستند.

استاندار فارس افزود: تلاش می‌کنیم تا از این فرصت برای افزایش قدرت بخش خصوصی بهره‌گیری کنیم و در این راستا نیز هیئت‌های سیاسی کشورها توجه ویژه‌ای به استان فارس دارند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید رئیس مجلس سوریه از این استان، نقش موثری در افزایش تعامل فرهنگی و اقتصادی میان دو ملت دارد.

محمد جهاد اللحام رئیس مجلس ملی سوریه نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در شیراز گفت: پشتیبانی مردم و دولت ایران از سوریه قابل تقدیر و در این زمینه حمایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بسیار ارزنده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سفر مقدمه‌ای برای استفاده از سایر ظرفیت‌های میان دو کشور است.

رئیس مجلس ملی سوریه خاطرنشان کرد: سوریه با حمایت کشورهای دوست خود به پیروزی دست می‌یابد.

محمد جهاد اللحام با اشاره به جایگاه ویژه فارس و شیراز اذعان داشت: توانمندی‌ها و زیرساخت‌های بسیاری در فارس وجود دارد که زمینه‌ساز خوبی برای توسعه ارتباطات به شمار می‌رود.

این جلسه با بررسی راهکارهای توسعه میان استان فارس و کشور سوریه پایان یافت./س

برچسب ها: مبادلات ، ملزومات ، سال ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.