وکيل خانواده جوادي‌فرد از حضور معاون وقت نظارت بر زندان‌ دادستان تهران در دادگاه کهريزک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، صالح نيکبخت در جمع خبرنگاران درباره ششمين جلسه دادگاه کهريزک اظهار داشت: امروز تعدادي شهود به دادگاه احضار شده بودند که فقط سالارکيا معاون وقت نظارت بر زندان‌ها در دادگاه حضور يافت.  
 
وکيل خانواده جوادي‌فرد با بيان اينکه جلسه بعدي دادگاه روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود، اذعان داشت: سعيد مرتضوي هنوز فکر مي‌کند که دادستان تهران است و مدام موضوعاتي را مطرح مي‌کند که وقت دادگاه را مي‌گيرد، از اين رو مدام با تذکر قاضي روبرو مي‌شود.
 
وي افزود: متاسفانه داعيه‌هاي دفاعي متهمان جامع و کامل نيست و باعث مي‌شود که در هر جلسه دفاعيات خود را ادامه دهند.  
 
نيکبخت همچنين درباره عکس‌هايي که قرار است متهم رديف دوم آنها را به دادگاه ارائه دهد، گفت: عکس‌هايي که حيدري‌فر اظهار مي‌دارد مربوط به حضور خانواده موکلم در راهپيمايي‌ها است، کذب است و تا کنون اين عکس‌ها به دادگاه ارائه نشده است.
 
وکيل خانواده جوادي‌فرد اظهار داشت: قرار است بقيه شهود در جلسات آينده در دادگاه حضور يابند؛ ما در حال حاضر از روند دادرسي راضي هستيم، ولي نتيجه دادگاه در رضايت واقعي خانواده‌هاي شکات تاثير بسزايي دارد. 
 
وي همچنين درباره علت ناراضي بودن مرتضوي از روند دادگاه تصريح کرد: از آنجايي که تاکنون روند دادگاه طبق مزاج مرتضوي نبوده از اين رو از دادگاه ناراضي است. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: نیکبخت ، جلسه ، بعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار