فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس به معنویت اهمیت می‌دادیم و نتیجه نبردها هم موفقیت‌آمیز می‌شد امروز نیز می‌بایست تعمیق معنویت را جدی بگیریم.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد پاکپور" در حاشیه مراسم هفته عقیدتی- سیاسی که با حضور کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر پاسداران ما مباحث عقیدتی سیاسی را جدی بگیرند و به بصیرت‌افزایی کارکنان نیز توجه خاص شود به مانند دوران دفاع مقدس شاهد موفقیت روزافزون خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت مباحث معنوی در نیروهای مسلح، افزود: شالوده و عصاره معنویت تمامی پاسداران همین آموزش‌های عقیدتی سیاسی است.

وی با مقدم شمردن آموزش‌های عقیدتی- سیاسی بر تاکتیکی و نظامی گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس به معنویت اهمیت می‌دادیم و نتیجه نبردها هم موفقیت‌آمیز می‌شد امروز نیز می‌بایست تعمیق معنویت را جدی بگیریم.

وی افزود: اگر پررنگ و مجدانه مباحث عقیدتی سیاسی را در صحنه‌ها دنبال کنیم آن‌گاه در صحنه‌های نبرد هم نتایج آن را مشاهده می‌کنیم و به عینه موفقیت آن را خواهیم دید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اذعان داشت: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده باید به بصیرت‌افزایی کارکنان توجه خاصی شود.

وی با اشاره به مباحث عقیدتی- سیاسی در نیروی زمینی تصریح کرد: خوشبختانه نیروی زمینی در بحث تعمیق معنویت با مشارکت و کمک روحانیون و تدابیر نمایندگی ولی فقیه در نیرو خوب عمل کرده تا جایی که امروز ما در رتبه برتر و بسیار خوبی در سطح کل سپاه از حیث موضوع تعمیق معنویت و عقیدتی سیاسی قرار داریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان افزود: قصد داریم در سال 92 هدفمندتر از گذشته در راستای اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی گام برداریم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سپاه ، آمزش ، عقیدتی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار