کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت:‌ در حوزه سیاست خارجی باید با تکیه بر استراتژی بازدارندگی سطح استحکام و پایداری نظام را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "محمدحسن ابوترابی‌فرد" کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار داشت: با توجه به چهار دوره حضور در نهاد قانون‌گذاری و اشراف نسبی به مسائل کشور، در صورت پیروزی در انتخابات می‌توانم نقش مؤثری  و تحول و پیشرفت نظام ایفا کنم.
 
وی با اشاره به اینکه نقش دستگاه اجرایی در پیشرفت و توسعه اهداف و آرمان‌های انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید از تمام ظرفیت‌های نظام برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام استفاده کرده و راه را برای همدلی و همگرایی در میان قوای سه‌گانه هموار کند.
 
ابوترابی‌فرد ادامه داد: بدون هماهنگی حداقلی میان قوای سه‌گانه نمی‌توان به پیشرفت و توسعه در سطح کشور امیدوار بود.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب بارها بیان داشته‌اند یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه، همگرایی و ارتقای سطح علمی نخبگان است، رئیس‌جمهور باید به این راهکار اعتقاد و باور داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی باید با تکیه بر استراتژی بازدارندگی سطح استحکام و پایداری نظام را افزایش داد.
 
ابوترابی‌فرد اظهار داشت: در عرصه سیاست خارجی، حقوق مشروع ملت ایران در اولویت است، دیپلماسی فعال و کارآمد در عرصه جهانی شرط لازم و ضروری است که با تکیه بر آن رئیس‌جمهور بتواند از اهداف و آرمان‌ها و حقوق مشروع نظام دفاع کند.
 
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امیدوارم انتخابات پیش رو زمینه را برای رسیدن به اهداف نظام فراهم کند و شاهد افزایش رضایتمندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ابوترابی ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار