عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر احتمال رد صلاحيت مشايي از سوي شوراي نگهبان گفت: رئيس‌جمهور مي‌خواهد وي را بر ملت تحميل کند.

اسدالله بادامچيان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره احتمال حضور مشايي در انتخابات و رد صلاحيت وي از سوي شوراي نگهبان اظهار داشت: بنده نمي‌توانم از طرف شوراي نگهبان صحبت کنم و به خودشان مربوط است اما شيوه رئيس‌جمهور در نوع مطرح کردن يک نفر از سوي خودش را بسيار براي آن طرف مضر مي‌دانم.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر احتمال رد صلاحيت اين فرد(مشايي) از سوي شوراي نگهبان ادامه داد: رئيس‌جمهور مي‌خواهد وي را بر ملت تحميل کند.

بادامچيان با بيان اينکه اگر مشايي چهره‌اي است که داراي ويژگي‌هاي لازم براي رياست جمهوري بوده خودش برود و ثبت نام کند و همچون سايرين فعاليت کند، افزود: اينکه آقاي رئيس‌جمهور همه سرمايه خود را مي‌گذارد تا آن را بهايي براي آينده بداند؛ به نظرم مردم زير بار اين بحث‌ها نمي‌روند و اگر احمدي‌نژاد اين اشتباه را جبران کند، بسيار مفيدتر خواهد بود.

بادامچيان در پاسخ به سوالي مبني براينکه آينده احمدي‌نژاد را چگونه پيش‌بيني مي‌کنيد گفت: اجازه بدهيد دوران رياست جمهوري تمام شود البته هر کسي آينده‌اش بستگي به رفتار خودش دارد؛ مثلا خاتمي تا زماني که در فتنه حضور نداشت شخص محترمي بود و هميشه در همه جا مي‌آمد.

وي تصريح کرد: من به ايشان هم عرض کرده‌ام که در اين دعواها حضور نيابد و گفتم که هيچ کشوري رئيس‌جمهورش را کنار نمي‌گذارد اما اگر شما در اين فتنه حضور داشته باشيد اين‌ها هم زير بار شما نمي‌روند و در نتيجه شما آسيب مي‌بينيد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: ممکن است، احمدي‌نژاد بعد از انتخابات رياست جمهوري براي مدتي مسئوليتي نگيرد و استراحت کند تا خاطراتش را بنويسد و آماده به خدمت باشد و هر وقت لازم شد انجام وظيفه کند اما اگر او هم بخواهد راههاي ديگري را برود آسيب مي‌بيند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: موتلفه ، احزاب ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار