رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار با 20 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، صادق نامور اظهار داشت: پرونده‌ای تحت عنوان کلاهبرداری در پوشش شرکت فروشنده خودروهای سبک و سنگین بنام آرین مهر البرز به این پلیس ارجاع شد که با توجه به تعداد بالای شکایات و حجم ریالی کلاهبرداری، بلافاصله پرونده در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از یکسری تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی، دفتر شرکت شناسایی و با اخذ مجوز از مقام قضایی به طور اساسی مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی اوراق مجهول مربوط به اساس‌نامه شرکت و پرونده‌های مشتریان کشف شد.
نامور اظهار داشت: از آنجا که کلاهبردار خود را با ارائه کارت ملی به هویت ا.ق معرفی کرده بود، پس از یکسری تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد کارت ملی و هویت وی مجهول بوده که پس از پیگیری‌های فراوان در نهایت هویت اصلی و آدرس وی در تهران شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ماموران ناجا پس از سه روز تعقیب و مراقبت، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم به هویت " م.ح " شدند و در بازجویی‌های صورت گرفته وی به 20 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 560 میلیون ریال اعتراف کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.