سقوط يک فروند هواپيماي سبک بر روي ساختماني در ونزوئلا 2 کشته برجاي گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  يک فروند هواپيماي سبک روز شنبه در شهر والنسيا ونزوئلا بر روي ساختماني سقوط کرد که بر اثر آن خلبان و کمک خلبان کشته شدند. گزارشي از مجروح شدن افراد بر اثر اين حادثه وجود ندارد. 
بنابر گزارشهاي داخلي، بر اثر اين حادثه يک ساختمان، چهار واحد مسکوني و دستکم شش خودرو در آتش سوختند. برق اين منطقه تا زمانيکه ماموران امداد توانستند آتش را مهار کنند و تضمين کردند که هيچ يک از ساکنان اين منطقه در اين آتش سوزي گرفتار نشده است، قطع شد.
لوئيس دياز کوربلو مدير گروه امداد گفت:ماموران امداد همراه با آتش نشانها و گارد ملي و همچنين نيروهاي پليس ايالتي و شهري، به نجات مردم اقدام کردند. بر اثر اين حادثه خساراتي فيزيکي به برخي خانه ها و خودروها وارد شد و دو نفر نيز بر اثر آن کشته شدند.
الکس واسکوييز از ساکنان محلي مي گويد:من متوجه اين حادثه شدم اما نمي توانستم به بيرون از ساختمان بروم زيرا آتش همه جا را در بر گرفته بود. خدا را شکر اتفاقي براي اعضاي خانواده ام نيفتاد.
شهروند ديگري مي گويد:من به بيرون رفتم تا شاهد ماجرا باشم. من خودروها را ديدم که در آتش مي سوختند. من به دنبال همسر و فرزندانم رفتم و از سلامت آنها مطمئن شدم. پس از آن ماموران آتش نشان از ما خواستند که در خانه بمانيم. شهر والنسيا در صد و بيست و چهار کيلومتري جنوب غربي کاراکاس پايتخت ونزوئلا قرار دارد.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار