حجر بن عدی دارای شخصیت بسیار بزرگی بود و امروز نبش قبر کردن مزار این انسان بزرگ از سوی مزدوران استکبار نشانه دشمنی استکبار با اسلام و عزت مسلمانان و شیعه است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دومین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان شهرستان، بخش مرکزی و بخش کجور در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد.

امام جمعه نوشهر در ابتدای این جلسه گفت: مسئولان اداره‌ها نسبت به مشکلات و درخواست‌های مردم اهتمام بیشتری ورزیده و برای رفع آن تلاش بیشتری کنند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره انتخابات پرداخت و افزود: شما مسئولان باید نسبت به این مهم حساسیت و توجه بیشتری داشته باشید.

وی، ولایت فقیه را ضامن بقا و استقلال کشور دانست و بیان کرد: دشمن بر روی ولایت فقیه حساسیت زیادی نشان می‌دهد و همواره به شکل‌های گوناگون توطئه‌آفرینی می‌کند، چراکه آنها نمی‌خواهند کشور ما با استقلال و آزادی خود بر روی پای خودش بایستد.

امام جمعه نوشهر ادامه داد: استکبار جهانی هر جا از یک کشور بوی استقلال بیاید نمی‌تواند آن را تحمل کند و همواره سعی در بر هم زده جو آن کشور را دارد تا بر آن سلطه‌گری کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن هتک حرمت به مرقد حجربن عدی در سوریه گفت: حجربن عدی انسانی فاضل، خوش فکر، مستجاب الدعوه و در زهد و تقوا در میان اعراب بسیار مشهور بود.

 

این مسئول عنوان کرد: حجربن عدی دارای شخصیت بسیار بزرگی بود و امروز نبش قبر کردن مزار این انسان بزرگ از سوی مزدوران استکبار نشانه عداوت و دشمنی استکبار با اسلام و استقلال و عزت مسلمانان و شیعه است./ج1

برچسب ها: نبش قبر ، جلسه ، ولایت ، ورزیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.