مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ، از اجرای طرح ضربتی و فوریتی سامانه 137 خبر داد.

سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح ضربتی و فوریتی سامانه 137 به منظور رفاه حال شهروندان و هدفمند سازی پیام های موجود در این سامانه اجرا خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی با ارسال پیام های شهروندان ،‌در هنگام قطع تماس،  خارج شدن و غیر دسترس بودن گوشی های همراه، هدفمند سازی پیام های موجود در این سامانه اجرا می شود.
 سعدی پور با اشاره به لزوم اجرای این طرح  گفت: قبل از اجرای این طرح با خاموش شدن، تمام شدن شارژ و در دسترس نبودن گوشی ها و قطع تماس ،‌امکان دستیابی به پیام های ارسالی شهروندان منطقه 12 وجود نداشت.
وی ادامه داد:  اجرای طرح فوریتی و ضربتی سامانه 137 ، به منظور رضایتمندی ، هدفمند سازی ، دستیابی و رسیدگی به مشکلات شهروندان در منطقه 12 از اولویت های سامانه 137 شهرداری منطقه 12 است.
سعدی پور در پایان با اشاره به جایگاه این طرح در شهر تهران افزود: این طرح برای اولین بار در سامانه 137شهرداری منطقه 12 ،‌از اسفند ماه سال گذشته، آغاز به کار نموده در  صورت بررسی ،‌نتایج مطلوب و مفید با توجه به میزان رضایتمندی شهروندان منطقه 12 ، در مناطق 22 گانه شهر تهران اجرا  خواهد شد./ز
برچسب ها: ضربتی ، فوریتی ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار