وحید پاکزاد رزمی کار آذربایجانشرقی دراولین دوره مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام "صلح و دوستی"قهرمان قهرمانان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، اولین دوره مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام "صلح و دوستی" با شركت3 تيم داخلي و 5 تيم خارجي ( روسيه - تركيه - افغانستان - گرجستان - جمهوري آذربايجان ) در دو رده سني جوانان و بزرگسالان و در دو استايل مبارزاتي بادي كنتاكت و كي وان رولز طي روزهاي 12 و 13 ارديبهشت 92 در سالن 6000 نفري رضازاده اردبيل برگزار شد و در نهایت تیم ملی الف ایران توانست در هر دو بخش جوانان و بزرگسالان و با کسب 9 طلا به مقام قهرمانی دست یابد و وحید پاکزاد رزمی کار آذربایجانشرقی قهرمان قهرمانان شد و 2 طلا و یک برنز دیگر به ورزشکاران آذربایجانشرقی رسید.

در این رقابتها ورزشکاران ایران در این دوره در بخش جوانان چهار مدال طلا و در بخش بزرگسالان موفق به کسب پنج مدال طلا شدند.

پس از تیم ملی ایران نیز جمهوری آذربایجان با کسب یک طلا در بخش جوانان و یک طلا در بخش بزرگسالان به مقام دوم رسید. تیم ملی گرجستان نیز با کسب یک مدال طلای در بخش بزرگسالان به رتبه سومی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در اين دوره از رقابتها 8 بازيكن تيم منتخب پاور كيك بوكسينگ آذربايجانشرقي به نمايندگي از استان حضور داشتند كه در نهايت حجت بي درفش و اصغر سليمي صاحب گردن آويز طلا شدند و نويد نوري مدال برنز دريافت كرد.

وحيد پاكزاد سرمربي و بازيكن اين تيم با غلبه بر حريفي از گرجستان صاحب كمربند حرفه اي بهترين بهترينهاي كيك بوكسينگ مسابقات بين المللي كيك بوكسينگ شد و قهرمان اين رقابتها گرديد.

حضور تیم های روسيه - آذربایجان - ترکیه به عنوان کشورهای صاحب نام و قوی در این رقابت ها، بار فني رقابتها را صدچندان كرده بود و ورزشکاران ایرانی در این رقابت ها به صورت جدی محک خوردند، کما اینکه مریبان تیم ملی نیز از کیفیت این بازیها در آستانه بازيهای جهانی ابراز رضایت داشتند./س

 

برچسب ها: رزمی ، کار ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.