یک استاد حوزه و دانشگاه گفت:خط قرمز ما ولایت فقیه است و رئیس جمهوری مجری می‌خواهیم که تابع ولایت باشد و دستورات و خطوط رهبری را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،سلیلی در همایش فرهنگیان از انتخابات به عنوان مظهر حماسه ملی افراد جامعه نام برد که باید به عنوان ناموس انقلاب پایدار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال از نظر بین‌المللی دارای اهمیت فراوان است و نباید با ساده انگاشتن آن،ساده از کنارش عبور کنیم افزود:همه انتخابات نظام ما مهم بوده و از حساسیت برخوردارند اما انتخابات این دوره از حساسیت بیشتری برخوردار است چراکه دشمن با تمام برنامه‌ها وارد شده تا نظام را نارکارآمد جلوه دهد.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه دشمن با تحریم پارسال درپی فلج کردن ما بوده است، تصریح کرد:وجود تحریم‌های پارسال دشمن ، فتنه 88، بیداری اسلامی و اینکه دشمن به دنبال آن است که بعد ازسه دهه انقلاب اسلامی ایران مردم چقدر به امام و نظام وفادارند موجب شده که حضور پر رنگ‌تری داشته باشیم.

سلیلی همچنین با بیان ایدئولوژی مطلوب شهید مطهری گفت:معنادادن به زندگی، شوق انگیز بودن،مقدس بودن و مسئولیت‌پذیر بودن از جمله موارد مهم برای زندگی ایده‌آل و بیان ایدئولوژی مطلوب است.

وی تصریح کرد:معلمان ما نیز باید در تبیین همین نقش مهم ایدئولوژی مطلوب درجامعه تلاش کنند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند./س

برچسب ها: رئیس جمهور ، تابع ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.