معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: نهایی کردن سند رتبه‌بندی معلمان با ارزش‌ترین وظیفه‌ای است که با تمام وجود به دنبال آن هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سحرخیز در جشن بزرگ فرهنگیان شهرستان رامسر که به مناسبت بیست و نهمین یادواره بزرگداشت روز معلم در مجتمع میرزا کوچک خان رامسر برگزار شده بودافزود: نهایی کردن سند رتبه‌بندی معلمان با ارزش‌ترین وظیفه‌ای است که با تمام وجود به دنبال آن هستیم.

وی افزود: اگر سند رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود، دو سوم کار صورت پذیرفته و در شورای انقلاب تکیف درباره جذب نیرو ، گزینش و نظام معیشتی نیروهای آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در گذشته آموزش و پرورش دایره‌ای بود از افراد بلاتکلیف که از نیروهای نهضتی، قراردادی، پیمانی و حق التدریسی در آن دیده می‌شد و وضعیت هیج کدام آنها به صورت دقیق مشخص نبود و خود این نیروها هم نگران آینده کاری خود بودند.

سحرخیز گفت:تاسیس و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از اساسی ترین اقدامات صورت گرفته است که در حال حاضر با 25 هزار نیروی مستعد و جوان با قدرت به پیش می‌رود و همه این دانشجویان که در 64 پردیس در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند هم وضعیت استخدامی و هم حقوق و مزایای آنها مشخص و در حال پرداخت است.

وی افزود: خوشحالیم که مطالبه مقام معظم رهبری درباره سند رتبه‌بندی معلمان، بسیار به موقع بوده است./س

برچسب ها: سند ، رتبه بندی ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.