آشتیانی در خصوص خداحافظی مهدوی کیا در فینال جام حذفی گفت: خداحافظی مهدوی کیا خیلی غریبانه بود و به نظرم هیچ کار با ارزشی برای مهدی انجام نشد.

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وداع مهدوی کیا از دنیای فوتبال در فینال جام حذفی اظهار کرد: معمولا در روز خداحافظی به بازیکن یک شاخه گل هدیه می کنند اما هیچ یک از این کارها انجام نشد و من واقعا متاسف شدم زیرا حق مهدی خیلی بیشتر از این بود و به نظرم اگر بیشتر بازی به مهدی می رسید می توانست موثر باشد.

وی همچنین در مورد خداحافظی علی کریمی گفت: من فکر می کنم علی تحت تاثیر مهدوی کیا این تصمیم را گرفته باشد به نظرم علی یکی از با تعصب ترین بازیکنان پرسپولیس است و از نظر فنی نیز می تواند به پرسپولیس کمک کند ولی به هر حال شرایط طوری است که شاید حس کرده باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

وی در ادامه در مورد عملکرد کادر فنی پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان گفت: به اعتقاد من ارنج گل محمدی در این بازی مناسب نبود و گل محمدی تعویض های اشتباهی انجام به خصوص تعویض انصاری فرد و بازی دادن به هادی نوروزی که مشکلات زیادی را در تیم داشته است.

وی در ادامه افزود:در مورد ضربات پنالتی هم نفرات خوبی انتخاب نشدند مخصوصا پنالتی اول که مهمترین ضربه محسوب می شود و نکته ای که حائز اهمیت است طرفداران پرسپولیس بیشترین آسیب را خوردند آنها با وجود شرایط سخت این تیم همواره آنها را حمایت کردند من واقعا خودم دیشب می خواستم گریه کنم برای این هواداران که باشور و اشتیاق زیاد به ورزشگاه آمده بودند نتوانستند برد تیم محبوبشان را ببینند.

وی در پایان در مورد عملکرد مدیریت پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم رویانیان عملکرد خوبی داشته است و توانسته مشکلات مالی که همیشه جزو معضلات پرسپولیس بوده را حل کند و به نظرم اگر اول فصل گول مانوئل ژوزه را نمی خورد و از مربی ایرانی استفاده می کرد وضعیت پرسپولیس به مراتب بهتر از این بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار