نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: طرح ایستگاه مطالعه اقدامی مفید و اثرگذار در افزایش نرخ مطالعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این بازدید اظهار داشت: اجرای طرح مذکور می تواند نقش مهمی در ساماندهی اوقات فراغت مردم و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه داشته باشد.
وی با اشاره به نقش مهم ایستگاه های مطالعه در توسعه فرهنگ كتابخواني تصریح کرد: مسئولان باید از استقرار و راه اندازی ایستگاه های مذکور در مکان های پرتردد حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان عنوان کرد: اجرای طرح های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم امری ضروری است، که به توسعه کشور منجر می شود.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در ادامه به تقدیر از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرداخت و افزود: خوشبختانه نمایشگاه کتاب در سال جاری تاکنون با استقبال مطلوبی از سوی علاقمندان مواجه شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاه های بزرگ کتاب در سطوح مختلف به منظور جلب توجه مردم به کتابخوانی می تواند سبب توسعه فرهنگی کشور شود./س
برچسب ها: مطالعه ، ایستگاه ، اثرگذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.