مربی تیم بدمینتون گاز تهران گفت: باخت مقابل ابتکار ملی زنجان قهرمانی در نیم فصل را از ما گرفت اما برای ما تلنگر خوبي بود تا به خودمان بياييم و پيشرفت کنيم.

محسن رحمانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زنجان یکی از قطب های بدمینتون کشور است که به دلیل برنامه های استعدادیابی منظمی که در این استان برگزار می شود همواره یکی از رقبای اصلی ما بوده است.

مربی تیم بدمینتون گاز تهران اضافه کرد: تیم ابتکار ملی زنجان نیز در این فصل مهره های خوبی در اختیار داشت و در نیم فصل مسابقات به عنوان قهرمانی رسید اما این اتفاق به دلیل بد شانسی تیم ما هم بود چرا که تیم ما به دلیل مسائل مالی با حضور 5 نفر بسته شد و من اول فصل به این نکته اشاره کردم که چنانچه تیم ما مصدوم نداشته باشد قهرمان می شویم ولی متاسفانه در بازی با زنجان تعدادی از ورزشکاران مصدوم بودند و نتوانستند با تمام توان خود در مقابل رقبا عمل کنند.

رحمانیان در خصوص کیفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر امسال عنوان کرد: مسابقات امسال از لحاظ برنامه ریزی و شرایط مالی مشکل داشت، بازیکنان خارجی به دلیل نبود حامیان مالی با تیم ها قرارداد نبستند و همین امر کیفیت فنی مسابقات را پایین آورد، هم چنین به دلیل برگزاری مسابقات بین المللی فجر و انتخاب ملی پوشان در این عرصه لیگ با تعویق برگزار شد که البته در این موارد نمی توان کوتاهی را از فدراسیون دید.

وی بیان داشت: چنانچه حامیان مالی برای حمایت از بدمینتون تلاشی نکنند و رسانه های خبری از جمله صدا و سیما مسابقه ما را پوشش خبری ندهند وضعیت لیگ برتر هم چنان نامطلوب باقی می ماند.

رحمانیان با تاکید بر اینکه مسئولان تیم ما تمام تلاششان را در راستای قهرمانی در لیگ برتر می کنند گفت: علی شاه حسینی،‌ محمدرضا خردمندی، محمدرضا و فرزین خانجانی و سروش اسکندری از جمله بهترین ملی پوشان بدمینتون هستند که امسال در تیم گاز تهران حضور دارند و مسئولان تیم از هیچ کاري برای قهرمانی ما در لیگ دريغ نکرده اند

مربی تیم بدمینتون گاز تهران در پایان خاطر نشان کرد: تیم گاز تهران و ابتکار ملی زنجان یک سر و گردن از سایر تیم ها بالاتر هستند و کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی به یکی از این دو تیم می رسد./مح
برچسب ها: مربی ، انتخاب ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار