جمعی از هواداران محمدباقر قالیباف با انتشار نامه‌ای، از کاندیداتوری وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در بخشی از این نامه که با عنوان 1392 همیار پیشرفت انقلاب اسلامی امضا شده، آمده است:

چگونگی عبور کاروان مقدس انقلاب اسلامی از گردنه ها و تنگناها و ساختن فردایی بهتر برای فرزندان غیور و پاک نهاد این آب و خاک هدفی بوده است که دولتمردان گوناگونی برای تحقق آن در طی بیش از 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش نموده‌اند. تلاشی که به رغم تمامی توطئه ها و دشمنی های بدخواهان ملت شریف ایران با رهنمودهای امام راحل بزرگوار و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و جان فشانی هزاران شهید و ایثارگر رشید این سرزمین، دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورده است.

در ادامه این نامه آمده است:

اما امروز عرصه، عرصه دیگری است. اکنون بدخواهان و مزدوران آنان هدف خود را به زانو درآوردن ملت سرافراز و پرتوان ایران اعلام کرده و تمامی امکانات و ابزارهای تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی خود را در این راه به کار گرفته اند و از سوی دیگر عملکردها و دستاوردهای کشور ما مورد توجه بسیاری از نخبگان و اندیشمندان به ویژه در میان ملت های آزاده جهان قرار داشته، موجب شعله ور شدن بارقه های امید میان آنان گردیده است.

در بخش پایانی این نامه آمده است:

ما جمعی از همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی که می‌خواهیم در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان موثر باشیم به مصداق حدیث نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) ” کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته” صمیمانه از حضرتعالی تقاضا داریم با تمامی توان و روحیه جهادی و ولایتمدار خویش جهت کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اقدام نموده و با حضورخود در عرصه خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گام نهاده و به انتخاب ملت شریف و فهیم ایران اسلامی اعتماد کنید، و بدرستی که پیروزی نهایی از آن خداوند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار