عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی قرار است 50 درصد منابع پایداری که برای شهر تهران در نظر گرفته شده از ردیف بودجه شهرداری حذف شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رسول خادم در جلسه علنی از سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب افزود: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوبه ای داشته است که با کمال تاسف قرار است در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شود و بر اساس آن 50 درصد منابع پایداری که برای شهرداری تهران از محل ارزش افزوده در سال 92 در نظر گرفته بود حذف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که بهتر است این گونه مصوبات در تعامل با شورا تهیه شود اظهار داشت: این تصمیم غیر منطقی است چرا که 27 بند ردیف های بودجه شهرداری را این مصوبه تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این قابل تامل نیست حجم قابل توجهی از هزینه های شهر که با فعالیت شهرداری تامین می شود  صرف شهرهای دیگر شود و اسرار ما حرکت به سمت منابع پایدار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که شهرداری باید به دنبال درآمدهای پایدار باشد تصریح کرد: با تصویب چنین مصوبه ای شهرداری به سوی تراکم فروشی و درآمدهای ناپایدار که مورد انتقاد ما است می رود.

چمران اذعان داشت: عوارضی که مردم شهر تهران با سختی پرداخت می کنند درست نیست در شهرهای دیگر مصرف شود.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد که تهران را از یاد نبرند و فراموش نکنند./ف

برچسب ها: مجلس ، تهران ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار