عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مردم بايد بدانند که شوراي نگهبان آخرت خود را به خاطر دنياي احزاب و کانديداها به باد نمي‌دهد.

احمد نجابت عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به شروع ثبت‌نام از کانديداهاي رياست جمهوري اظهار داشت: مقام معظم رهبري در فرمايشات خود فرمودند که نامزدها، مردم، شوراي نگهبان، وزارت کشور و همه دست‌اندرکاران انتخابات بايد مر قانون را رعايت کنند.

وي ادامه داد: شوراي نگهبان طبق قانون و طي مراحل مختلفي شرايط کانديداهاي انتخابات را بررسي و نظر خود را اعلام مي‌کند لذا رسانه‌ها بايد اذهان عمومي را آماده کنند تا مردم بايد بدانند در همه کشورها نيز چنين نهاد مشابهي حتي از لحاظ مباني ضعيف‌تر وجود دارد. 

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: هرکسي نمي‌تواند فقط بنا بر احساس تکليف در اين عرصه وارد شود بلکه بايد رجل سياسي و مذهبي و فردي ارزش‌مدار و اهل مقاومت باشد.

نجابت تصريح کرد: مردم امروزه بصيرت کافي دارند و دوران پوستر و فرد محوري گذشته است بنابراين بايد با مشارکت حداکثري توطئه دشمنان را خنثي کنند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: مردم بايد بدانند که شوراي نگهبان آخرت خود را به خاطر دنياي احزاب و کانديداها به باد نمي‌دهد.

 
انتهاي پيام/  
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار