ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: وزن کالاهای وارداتی از گمرک سرو در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 79 درصد کاهش یافت.

میرهاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به واردات گمرکات و بازارچه‌های آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 23 تن کالا به ارزش 53 هزار و 71 دلار از بازارچه رازی وارد شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر تن کالای وارداتی از بازارچه رازی در یک ماه نخست سال جاری، 2 هزار و 307 دلار برآورد شد، تصریح کرد: در این مدت وزن کالاهای وارد شده از بازارچه رازی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 54 درصد کاهش یافت.

سیداحمدی با اشاره به واردات 50 تن کالا به ارزش 148 هزار و 639 دلار از بازارچه رازی در یک ماه نخست سال 90، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری کالاهای وارد شده از این بازارچه در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با کاهش 64 درصد مواجه شد.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: وزن کالاهای وارد شده از گمرک سرو در فروردین ماه سال جاری و فروردین ماه سال گذشته به ترتیب 2 هزار و 217 تن و 10 هزار و 395 تن گزارش شد.

وی ابراز داشت: وزن کالاهای وارداتی از گمرک سرو در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 79 درصد کاهش یافت.

سیداحمدی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از گمرک سرو در فروردین ماه سال جاری 448 دلار بود./س

برچسب ها: سرو ، کاهش ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.