مونولوگ «ژان» نوشته‌ محسن عظیمی و کارگردانی مهزیار درویشی با بازی نادر فلاح جمعه 20 اردیبهشت ساعت 17 در سالن گوشه‌ فرهنگسرای نیاوران به‌ عنوان یکی از آثار منتخب سومین جشنواره تک در بخش مسابقه روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي نمايش "ژان"؛ ژان که کلمه‌ای کردی به معنای درد است؛ گروه تئاتر ناتمام اجرا می کنند و قرار است پس از جشنواره تک در حلبچه و دیگر شهرهای کردستان عراق به اجرای عمومی درآید.
نادر فلاح بازیگر فیلم‌هایی همچون «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «بی‌پولی»، «یک پذیرایی ساده» و مجموعه‌های تلویزیونی «ششمین نفر»، «بوی خوش زندگی»، «جایی نزدیک آسمان» و... در نقش بازیگر در این مونولوگ ایفای نقش می‌کند.
این مونولوگ که واگویه‌های پدری‌ است که می‌پندارد مادر پسرش است؛ بر اساس حادثه‌ای واقعی نوشته شده و بازگوکننده داستان پدری‌ است که در یک حادثه کشتار جمعی شاهد مرگ پسرش به دست متجاوزان بوده و دیده است که جسد پسرش را جلوی سگ‌های هار انداخته‌اند. او پس از این حادثه دیوانه شده و به دنبال پسرش می‌گردد و می‌خواهد چون سگی پسرش را بخورد تا او را جلوی سگ‌های هار نیندازند و دوباره او را به دنیا بیاورد.
جواد مرآتی در نقش طراح صحنه و لباس، پژمان خیرخواه (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، زهرا کاشفی (مدیر صحنه)، نیلوفر رضایی (منشی صحنه)، حامد بهلولی (دستیار صحنه)، نسترن فلاح (عکاس)، سمیه فراهانی و عاطفه جعفری (گریم و ماسک) در اجرای این مونولوگ همکاری دارند./ص
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، تک نفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار