دو نماینده قطر در مسابقات بسکتبال 3 به 3 آسیا، برای این بازی ها بازیکن آمریکایی به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قطر به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات 3 به 3 بسکتبال آسیا دو نماینده در این بازیها خواهد داشت که هر کدام از این تیم ها یک بازیکن تبعه آمریکایی به ترکیب خود اضافه کردند.

تری جانسون که در مسابقات کاپ آسیا هم در تیم ملی قطر حضور داشت، به علاوه بونی واتسون 35 ساله در پست گارد تیم های 3 نفره قطر را تقویت خواهند کرد.

جانسون سال قبل در تیم آنجلیکو بیلا در سری آ ایتالیا بازی می کرد و واتسون هم با تیم الریان قهرمان قطر شد.

*تمرینات تیم ملی 3 نفره با هفت بازیکن

تیم ملی 3 نفره ایران در حال حاضر با هفت بازیکن به تمرینات خود ادامه رای اولین دوره بازیهای 3 نفره آسیا ادامه می دهد امیر صدیقی تنها بازیکنی است که خاطر خدمت سربازی امکان همراهی تیم را ندارد و آرن دلوری هم با مصدومیت به تمرین می پردازد. هرچند شنیده می شد داودی تیم ملی را در بازیهای قطر همراهی نمی کند اما این بازیکن هنوز هیچ چیز را قطعی نمی داند.

*داودی: روزی 3 ساعت فیزیوتراپی می کنم

آرن در مورد وضعیت خود می گوید: هنوز رفتن یا نرفتنم مشخص نیست از همان زمان بازی با گرگان که آسیب دیدم به فیزیوتراپی ادامه می دهم و منتظرم پزشکم جواب نهایی را بدهد.

وی ادامه می دهد: شرایطم روز به روز بهتر می شود اما نظر پزشکان این است که اگر به وضعیت پایم رسیدگی کنم بهتر از رفتن به مسابقات است هفته قبل روزی هفت ساعت فیزیوتراپی می کردم و در این هفته تنها 3 ساعت صبح ها به فیزیوتراپی می پردازم به هر حال امیدوارم به بازیها برسم در غیر این صورت هر کسی که استحقاقش را دارد به بازیها اعزام می شود./آق

برچسب ها: وضعیت ، نامشخص ، ارن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار