مازندران شایسته توجه بیشتر دولت در تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های زیربنایی است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به سفر چهارم دولت به مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: سفرهای استانی دولت سبب شناخت مشکلات، ظرفیت و استعداد استان‌ها می‌شود.

حسین نیازآذری افزود: آن دسته از مصوبات ادوار قبلی دولت که اجرایی نشده یا نیمه تمام است در سفر چهارم دولت عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه استان مازندران شایسته توجه بیشتر دولت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح ‌های زیربنایی مازندران نیازمند اعتبارات تکمیلی است.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی گفت : استان مازندران به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی به ویژه اراضی حاصلخیز کشاورزی در صورت توجه بیشتر دولت قادر است منویات مقام معظم رهبری را در سال حماسه اقتصادی اجرایی کند.

نیازآذری افزود: چراکه این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل است و در صورت تامین زیر ساخت‌ها، امنیت غذایی کشور را تضمین می‌کند.

عضو خانه ملت با تقدیر از خدمات نظام و دولت احمدی‌نژاد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: مردم شریف مازندران سپاسگزار خدمات و تلاش‌های دولت هستند.

نیازآذری از دستگاه‌های اجرایی خواست در سفر دولت، مشکلات بخش و تابعه خود را با صراحت و شفافیت مطرح کنند و برای دریافت اعتبار دغدغه داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس با استقبال از سفر چهارم دولت به استان مازندران خواستار تخصیص اعتبار برای طرح‌های مهر ماندگار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.