بررسي نقشه هاي پيش يابي عددي، نشان دهنده ادامه فعاليت سامانه بارشي طي سه روز آينده در سطح استان چهارمحال و بختیاری مي باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بررسي نقشه هاي پيش يابي عددي، نشان دهنده ادامه فعاليت سامانه بارشي، طي سه روز آينده در سطح این استان مي باشد.

در اين مدت، در بعضی ساعات، خصوصاً بعدازظهرها و اوایل شب، افزايش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد، و در مناطق مستعد بارش احتمالی، تگرگ پيش بيني مي شود.

این سامانه بارشی، از اواخر هفته گذشته وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و بارش های خوب بهاری را برای این استان به همراه داشته است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری؛ هوای این استان در 24 ساعت آينده؛ نیمه ابري، در بعضی ساعات، ابری، همراه با رگبار و رعد و برق، و وزش باد، در 48 ساعت آينده؛ كمي ابري، گاهی افزايش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد، و در 72 ساعت آينده هم كمي ابري، در بعدازظهرها افزايش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ هم اکنون آسمان شهر شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری )، ابری، همراه با بارش رگباری باران بهاری می باشد. /س

برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.