رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد گفت: با اجرای طرح مسکن مهر مشکلات مسکن مددجویان در نظرآباد مرتفع می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمد اروندی اظهار داشت: ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آنان یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان ذیربط باید باشد.

وی ادامه داد: توجه به رفع مشکلات و معضلات این قشر از جامعه باید اولویت مسئولان قرار گیرد تا آنان نیز به عنوان قشری از جامعه بتوانند بدون دغدغه امرار معاش کنند.

این مسئول افزود: نبود امکانات کافی برای تردد معلولان در سطح جامعه نیز یکی دیگر از مشکلات آنان به شمار می‌رود که لازم است مسئولان شهرداری اقدامات لازم را برای مناسب سازی خیابان‌ها و ادارات انجام دهند.

اروندی تأکید کرد: نبود اشتغال برای این افراد با وجود داشتن مهارت یکی دیگر از مشکلاتی است که معلولان و برخی از مددجویان با آن مواجه هستند.

وی افزود: برخی از معلولان دارای مهارت‌ها و استعدادهای بسیاری هستند که می‌توانند در محیط‌های کاری مشغول به کار شوند لذا لازم است تا کارآفرینان و مدیران در دستگاه‌های مختلف به این افراد فرصتی را برای ارائه استعدادهایشان بدهند.

اروندی در ادامه سخنان خود به آماده سازی 320 واحد مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تأمین آب و برق این واحدها، به زودی این واحدها به مددجویان واگذار خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد اجرای طرح مسکن مهر را یکی از مهمترین اقدامات دولت دانست و افزود: یکی از طرح‌های حمایتی و مهم دولت‌های نهم و دهم برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان این قشر بوده است.

وی بیان کرد: کل آورده مددجویان برای خانه‌دار شدن در قالب طرح مسکن مهر ویژه مددجویان بهزیستی هر یک چهل میلیون ریال بوده است و مابقی هزینه‌ها از محل اعتبارات بهزیستی و خیرین شهرستان تامین شده است.

اروندی گفت: از مجموع 320 واحد مسکونی مددجویان، 180 واحد مسکونی آن‌ها در شهر جدید هشتگرد و 140 واحد دیگر در محل اجرای مسکن مهر نظرآباد ساخته شده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان یک هزار و 625 مددجو تحت حمایت بهزیستی هستند که رفع مشکلات آنان نیاز به حضور پررنگ‌تر خیرین و حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد.
برچسب ها: البرز ، مسکن ، مددجو ، نظرآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.