سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز گفت: قیام دوباره حجر بن عدی در جهان اسلام طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده صبح سه شنبه در محل اداره اوقاف و امور خيريه طرقبه شانديز اظهار كرد: بار دیگر دست استکبار و صهیونیست از آستین وهابیت نمایان شد و جنایتی نوین در کارنامه سیاه خود رقم زد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز افزود: هتک حرمت بقعه متبرکه حجر بن عدی صحابی رسول گرامی اسلام که در راه دفاع از ولایت بر قله رفیع شهادت ایستاد صف بندی جدیدی را در منطقه رقم زد و ماهیت پلید و سر سپردگی عوامل استکبار و صهیونیست را آشکارتر از گذشته پدیدار ساخت.

احمد زاده با بیان اینکه ظاهر این واقعه نبش قبر یکی از اصحاب بصیر رسول اکرم(ص) است گفت: ولی باطن آن قیام دوباره حجر بن عدی برای دفاع از حقیقت اسلام است.

وی افزود: قیامی که از همان اولین لحظات انتشار خبر آن بسیاری از افراد خواب رفته را بیدار کرد و نقاب از چهره جبهه نفاق برداشت تا همه آزادگان عالم بدانند مرز حق و باطل کجاست.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز تصریح کرد: استکبار جهانی و ایادی آن ها بدانند عواقب هر گونه تعرض به مقدسات اسلامی، بقاع متبرکه و مراقد مقدسه دامن گیر آن ها بوده، در هیچ کجای عالم از خشم مقدس ارادتمندان به پیامبر اسلام و خاندان پاک او در امان نخواهند ماند.

احمد زاده با محکوم كردن هتک حرمت صحابی گرانقدر رسول گرامی اسلام گفت: حمایت همه جانبه خود را از خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی اعلام می داریم./ک

برچسب ها: اسلام ، انداز ، قیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.