فرماندار شهرستان پردیس گفت : ما تا 18 اردیبهشت ماه فرصت داریم تا نسبت به جمع بندی نظرات هیئت اجرایی اقدام کنیم و آنها را ارسال کنیم و سعی داریم زودتر از موقع زمانبدی که در سطح کشور وجود دارد در این رابطه به جمع بندی لازم برسیم و نسبت به تایید و یا عدم تایید آن دسته دوستانی که در نام نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شرکت داشتند اقدام کنیم .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان پردیس گفت : تا روز 12اردیبهشت منابع چهارگانه که قرار شده بود مورد استعلام قرار بگیرند در این راستا که سوابق کسانی که ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه این مطلب افزود : تا این روز فرصت داشتند که آخرین بررسی های خود را در این رابطه انجام دهند و به ستاد اجرایی ارائه دهند و به فرمانداری ارسال شده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد : ما تا 18 اردیبهشت ماه فرصت داریم تا نسبت به جمع بندی نظرات هیئت اجرایی اقدام کنیم و آنها را ارسال کنیم و سعی داریم زودتر از موقع زمانبدی که در سطح کشور وجود دارد در این رابطه به جمع بندی لازم برسیم و نسبت به تایید و یا عدم تایید آن دسته دوستانی که در نام نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شرکت داشتند اقدام کنیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.