پس از سریال کمدی "پایتخت 2 " هنوز سریال کمدی و طنزی برای پخش آماده نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ پس از اتمام سریال تلویزیونی" پایتخت 2 "که در ایام نوروز توانست مخاطبان بسیاری را حتی در محافل مهمانی دور هم جمع کند،سریال کمدی برای پخش در نظر گرفته نشده است البته نباید سریال "پلاک 1" که ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود را نادیده گرفت.



اما گویا مخاطبانمان عادت کرده اند سریال های کمدی را در ساعاتی 21 و 23 که تمامی اهالی خانواده در منزل حضور دارند ببیند، "رضا عطاران" که چند سال است غایب بزرگ تلویزیون محسوب می‌شود هنوز تصميم به ساخت سریال جدید نگرفته و گویا پس از تجربه ای شیرین فیلم سینمایی "خوابم می آد" هنوز در حال و هوای ساخت فیلم سینمایی به سر می برد. 





"مهران مدیری" نیز دیگر کمدی ساز بزرگ تلویزیون ما است که او نیز پس از درگیر شدن ساخت مجموعه" قهوه تلخ" و بازی در فیلم سینمایی دیگر نتوانسته سریال بسازد.
گرچه مخاطبان طی سالهای اخیر تماشای فیلم و سریال کمیک و طنز را بر دیگر اثار ترجیح داده اند ،اما ایا به اندازه کافی خود یک فرهنگی برای آنها تهیه می شود؛ وقتی خسته از دل آزردگی های روزمره به خانه برمی گردی و می خواهی استراحت کنی تمایل پیدا می کنی تا سریالی طنز و خنده اور ببینی تا شاید قدری از مشکلات و گرفتاری هایت را فراموش كني؛اما چیزی که این روزها دیگر  به چشم  نمی خورد سریال های طنزو شادی آور است ./ص
برچسب ها: طنز ، سریال ، مهران مدیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.