نخستین کنسرت بازار و سرمایه با هنرنمایی سالار عقیلی و کیوان ساکت به مدت 3 روزدر تالار وحدت از امشب برگزار می شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در جریان برگزاری هفتمین بورس، بانک و بیمه سالار عقیلی با اشاره به اینکه این کنسرت با حمایت صندوق سرمایه گذاری کاریزما برای نخستین بار برگزار می شود گفت: این کنسرت اولین تجربه کاری ما با بازار و سرمایه و شرکت کاریزما است که با نظم و ترتیب خوبی در صدداجرای آن هستیم.

وی در خصوص سرمایه گذاری در بورس و حضور اقشار هنرمند در بازار سرمایه تصریح کرد: حضور در بورس و بازا رسرمایه نیاز یک شناخت کامل از این بازار است و از آنجایی که ریسک حضور در چنین بازار ی بالاست بنابراین استفاده از ابزارهایی مانند صندوق سرمایه گذاری مطلوبتر خواهد بود.

به گفته وی  عقیلی استفاده از صندوق های سرمایه گذاری برای مدیریت سرمایه های هنرمندان و افرادی که ذهنیت اقتصادی ندارند  گزینه مناسبی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد درست اقتصادی است که سرمایه های مردم در بازارهای  مانند بازار سرمایه وارد شده وبه توسعه کشور کمک کند گفت: بازا رسرمایه و بورس سیستم خوبی  برای افرادی است که نمی دانند چگون از سرمایه های خوداستفاده کنند.

کیوان ساکت آهگنساز با بیان اینکه کار موسیقی در همه ابعاد به یک حمایت مالی نیاز دارد گفت: ورود به بورس و سرمایه گذاری درآن نیازمند آگاهی و دانش خاص است .

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت های پیدا و پنهانی دراین بازار وجود دارد وبا توجه به تولد ابزارهایی جدید مانند صندوق های سرمایه گذاری و بحث سبدگردانی مردم می توانند سرمایه های راکد خود را به منظور کسب سود وارداین بازار کنند./س
برچسب ها: سرمایه ، بورس ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار