بازيکن تيم بسکتبال پتروشيمي اميدوار است با قهرماني در غرب آسيا نشان دهد که قهرماني اين تيم در ليگ بي دليل نبوده است.

روزبه ارغوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: براي انجام کارهاي مربوط به خروجي از کشور در اردوي آخر کيش حضور ندارد از شرايط تيم توضيح داد: بازيکنان خارجي اضافه شده به تيم شرايط خوبي دارند.
تيلور هم بازيکن پست 3 است و به جاي ساني به تيم کمک مي‌کند. از طرفي بعد از قهرماني هماهنگي بازيکنان حفظ شده و بازيکنان تيم با توجه به اينکه هيچ تغييري هم نداشته‌ايم با همان آمادگي زمان قهرماني به تمرين مي‌پردازند.

وي در مورد اينکه با رفتن ساني، مشکلي در بازي تيم که با اين بازيکن هماهنگ بود، پيش نمي‌آيد تاکيد کرد: ساني بازيکن بزرگي بود اما همان زمان ليگ هم ابراهيم جابر بعد از يک هفته حضور در تمرينات با تيم هماهنگ شد و کمکمان کرد. مطمئنم بازيکنان خارجي فعلي هم به همين شکل هماهنگ مي‌شوند. در اين مواقع معمولا رفتار بازيکنان ايراني که به پذيرفته شدن بازيکن جديد در تيم کمک کنند هم مهم است.

ارغوان که در فينال ليگ با آسيب ديدگي بازي مي‌کرد شرايط مچ پاي خود را بهتر از قبل دانست و در مورد حريفان غرب آسيا توضيح داد: 3 حريف اصلي ما، تيم‌هاي لبناني و فولاد ماهان هستند اما ما هم به غرب آسيا مي‌رويم تا با گذاشتن حداکثر توان خود قهرمان شده و باز هم نشان دهيم قهرماني تيم در ليگ بي دليل نبوده است.

بازيکن پتروشيمي در مورد رويارويي با فولاد ماهان اضافه کرد: تيم ماهان هم زحمت زيادي کشيده و 2 بازيکن از مهرام به ترکيب خود اضافه کرده اما مثل دفعات قبل که اين تيم را شکست داديم براي بردن اين تيم به عراق مي‌رويم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار