منشور انتخاباتی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد با حضور آیت‌الله صدیقی و جمعی از مسئولان این دانشگاه در واحد تهران شمال رونمایی شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در مراسمی با حضور صمدمومن بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و اکبری مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی منشور انتخاباتی جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران شمال رونمایی شد.

در این مراسم معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی گفت: در خصوص مساله انتخابات،طبق قانون اساسی هرکسی می‌تواند نامزد شود و پس از تایید صلاحیت افراد توسط  شورای نگهبان، این مردم هستند که با رای خودشان رئیس جمهور آینده را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به فرازهایی از ائمه معصومین، گفت: روایت از امام صادق (ع)  است که در بحث مشورت از افرادی کمک بگیرید که دارای 5 خصلت عقل، بردباری، آزمودگی، خیرخواهی و پرهیزکاری باشند.

مومن بالله تصریح کرد:احزاب و تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی گروه های مرجعی هستند که در زیر چتر وحدت،منشور انتخاباتی جنبش دانشجویی را ارائه دادند و این حرکت بسیار قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیت تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه منشا روشن‌گری و مطالبه محور است و چشم بینا و گوش شنوای جامعه تشکل ها هستند.

مومن بالله با بیان اینکه صرفا تشکل‌های سیاسی اسلامی و بسیج در واحدهای دانشگاهی می‌توانند در چارچوب ضوابط و مقررات و پس از اخذ مجوز از هیات نظارت و مبادی ذیربط از کاندیداها جهت سخنرانی دعوت به عمل آورند، گفت:هیچ یک از روسای واحدها و مناطق و دیگر مسئولان حق دعوت از کاندیداها و یا اعلام طرفداری و تبلیغ برای آنها را ندارند.

وی با تاکید بر نظام‌مند شدن و قدرتمند شدن تشکل‌ها، گفت: در خصوص انتخابات در پیش رو، فصل‌الخطاب ما قانون است و قانون نیز بخث ولایت و حکمیت شورای نگهبان را مشخص کرده است.

گفتنی است در ادامه این مراسم اخوان فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال نیز سخنانی را ایراد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار