مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قله نوعی از گفته های غیر منطقی پیشکسوتان استقلال ناراحت است، همچنين مشکلات هم باعث شده وی قصد جدایی از این تیم را داشته باشد گله مند است.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: امیر قله نوعی به دلیل گفته های غیر منطقی برخی از پیشکسوتان استقلال ناراحت است و به همین دلیل قصد جدایی از استقلال را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره ی بازي آخرشان با داماش گیلان گفت: بازی با داماش از حساسیت بالایی برخوردار است می خواهیم بازی آخرمان را خوب تمام کنیم و امتیاز کامل بازی را دریافت کنیم.

وي ادامه داد: برنامه ریزی خوبی را برای شروع فصل جدید انجام دادیم بعد از پایان بازی آخر، این برنامه ریزی ها که به 3 مرحله کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت تقسیم می شود را به مدیر عامل استقلال خواهیم داد.

همدانی افزود: تیم فوتبال داماش تاکنون فوتبال خوبی ارائه داده است هر تیمی در مقابل تیم استقلال قرار می گیرد، مسلما خوب عمل کرده اما هیچ تیمی به پای استقلال نمی رسد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: از ابتدای لیگ مشکلات زیادی داشتیم اما با حمایت فتح اله زاده تمام فشار ها را تحمل کردیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار