وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 2 هزار مجوز فعالیت نشریه در طول خدمت دولت نهم و دهم صادر شد تا وارد عرصه مطبوعات شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سید محمد حسینی  ، اظهار داشت: این مجوزها برای فعالیت در استان‌های مختلف کشور صادر شده است لیکن امیدوار هستیم در رشد فرهنگی، صنعتی و علمی کشورمان در کنار مسئولان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مطبوعات در آستانه انتخابات برای ایجاد نشاط سیاسی موثر واقع می‌شوند و رای‌دهندگان و جامعه را برای ورود به این فضا آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، افزود: با حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده به جهانیان نشان می‌دهیم که تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه ایران تاثیری در اراده ملت ما ندارد و آنها همواره برای دفاع از آرما‌ن‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تا پای جان مصمم هستند.

حسینی با بیان اینکه ملت با بصیرت، شجاع و ولایتمدار کشورمان همواره در کنار مسئولان قرار دارند، افزود: با وجودی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکلات فراوان اقتصادی برای ملت‌مان ایجاد کرده‌اند ولی ملت مان همچنان نشان دادند که مدافع ارز‌ش‌های انقلاب هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم و دهم را یکی از پرتلاش‌ترین دولت‌ها بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: برپایی سفرهای استانی در پیشبرد برنامه‌های دولت تاثیر قابل توجهی داشته است به طوری که اعضای هیئت دولت در نقاط مختلف کشور در استان‌ها، شهرستا‌ن‌ها و روستاهای دورافتاده حضور یافته و چگونگی اجرای مصوبات را دنبال می‌کنند. وی به تحرکات دشمنان علیه دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی به انحای گوناگون وارد کارزار علیه مسلمانان شده‌اند ولی مسلمانان به ویژه ملت ایران اسلامی با هوشیاری خود این تهدیدها را خنثی می‌کنند./س

برچسب ها: دولت ، ارشاد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.